STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Trött på livet för en stund.

    DATUM: 2009-03-24, KLOCKSLAG: 15:40:16

Den senaste veckan har bara varit skit. Allting har varit tråkigt, ledsamt & skit. Vädret gör fan inte saken bättre heller. Men jag hoppas kunna få gå mot bättre tider. Mer styrka & glädjei livet tack!

Sov gott i himmlen lillkillen, jag älskar dig!

JAG KOMMER IGEN, med bättre humör & roligare inlägg!

Komentarer
Postat av: Anonym

Gumman min, jag vet att du är ledsen.... tänker på dig och jag lovar att det snart vänder. Puzz min vän

2009-03-24 @ 17:21:41
Postat av: Anita

Åh! men hjärtat då..kramar om!

2009-03-24 @ 18:00:18
Postat av: Fibrobruden

Ville bara passa på att lämna lite avtryck efter mig.. när jag ändå var inne. Tycker din blogg är jättefin och enkel, stilren.



Tråkigt och läsa att du inte mår bra just nu.. hoppas det känns bättre snart. Kramar om!

2009-03-24 @ 19:36:36
URL: http://fibromyalgibruden.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0