STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Tisdag.

    DATUM: 2009-03-31, KLOCKSLAG: 12:47:16
Hela morgonen har jag pysslat här hemma. Betalat räkningar, fixat bland papperna på kontoret & småplockat. Nu tänkte jag göra mig en kopp kaffe & sätta mig ute i solen, för nu är det vår i luften. Runt en 10 plusgrader! Härligt!

Hela helgen var kanon, fest i fredags, i lördags var det mys, grillning & tittande av Portugal-Sverige matchen hemma hos Emmelie & Nicklas.
I Söndags åkte vi & kollade in Entré i Malmö, ett par jeans & två linnen köpte jag. Stort mycket folk & dem "vanliga butikerna" beskriver väl Entré bäst enligt mig. Dock fanns Mango där & det gillar jag! Sen på kvällen kom Jimmy & Martina till oss & drack kaffe & snackade skit.

Igår spenderade jag en heldag med Martina, färgade hennes hår & åkte & gjorde diverse ärenden. Senare på kvällen dök Jimmy upp, vi lagade mat & spelade Wii.
Så eftersom det mest har varit en massa nöjen dessa dagarna får jag göra lite nytta idag! ;)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0