STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Resumé

    DATUM: 2009-03-13, KLOCKSLAG: 16:58:57
Det är ju faktiskt en hel del jag fått gjort, trots mycket jobb föregående vecka.
Fast vi börjar med fredagen den 6:e mars

.

6 mars, fredag: Min födelsedag! Jobbade fram till kl. 10, körde tusen & en ärenden, storstädade huset & fikade med Martina. Kl. 19 kom mina gäster & vi bjöd på princesstårta & anat gott att fika på. Fick superfina presenter om än nästan alla lika, fast det var precis det jag hade önskat mig! Garderoben är dessutom färdig nu!

7 mars, lördag: Jobbade som vanligt fram till lite över fem, åkte hem gjorde mig iordning & stack iväg. Grabbarna skulle till Volbeats konsert & jag & Emmelie åt på Mongolian Barbecue i Malmö för att sedan spela biljard. Hemma sent!

8 mars, söndag: Tröttare än tröttast. Jobbade till fem. Kom hem åt middag & mös med Emmelie framför den öppnaspisen hela kvällen & drack kaffe, lyssnade på bebismagen & småpratade. Grabbarna jobbade i källaren.

9 mars, måndag: LEDIG! Småplockade här hemma, mös med Astrid & gjorde lite ärenden. Roliga sådana. Shoppade lite smått & gott till hemmet på Makalöst Billig (superfin liten inredningsbutik), handlade blommor i Norrviddinge. Pysslade sedan här hemma bara, bland annat ute i trädgården.

10 mars, tisdag: Date med Emmelie, tandläkarbesök, fika hos en gemensam kompis till oss & återigen var jag/vi i Norrviddinge. Denna gången handlade jag lite "plantera-själv-blommor". Så det var precis det jag gjorde, planterade i mina fina zinkkrukor & gjorde vårfint på trappen!

11 mars, onsdag: Jobbade hela dagen & var helt off.

12 mars, tosdag: Jobb igen, dock slutade jag redan fem. Byggde naglar & hann med en snabbis date med Mary.

13 mars, fredag: Idag står det inte jättemycket på agendan faktiskt. Ska fika med Emmelie, pyssla lite & senare ikväll ska vi hem till M's syster & hennes sambo. Dem har precis flyttat hemmifrån & idag fyller hon 20! GRATTIS!


Bilder på mina presenter kommer vid ett senare tillfälle!

Komentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Fin blogg :D

2009-03-16 @ 13:53:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0