STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Jag börjar känna pressen..

    DATUM: 2009-03-05, KLOCKSLAG: 08:57:11


Jag måste ändå säga att denna inventeringen har varit busenkel jämfört med förra året. Trots det har jag grus i ögonen, röda & svullna, musklerna värker & vill absolut inte som jag. Gäspningar med jämna mellanrum är vad betraktaren i stort sätt kommer få se. Alltså, en spagettikropp med ett svullet ansikte som gapar konstant.
Men det tar inte bort det faktum att vi är så jäkla duktiga på Cubus, vi är nästan färdiga, så därför fick vi två timmars sovmorgon idag! Hallelulja!

Imorgon är det min födelsedag & vi ska ha familjen här klockan sju., Jag slutar tolv. Tack och lov.  Så jag ska hinna handla, storstäda, laga middag, äta, duscha, göra mig iordning, duka fram fika & kanske hinna vila en stund. Gud vad jag älskar att fylla år just denna veckan...

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0