STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Hemma igen.

    DATUM: 2009-03-02, KLOCKSLAG: 15:46:24

Nu är vi hemma igen & någorlunda återställda. Taikon hade inga som helst problem med att valna ur narkosen & svarade snabbt på sprutan. Harley hade det inte lika lätt, så vi fick stanna en stund extra så att Kerstin såg att han vaknade & började lyfta på huvudet. Väl hemkomna sov han igen & ville inte vakna. Blev lite orolig efter fyra timmar & kände att han började bli kall, så jag virade in honom i en filt & värmde min vetekudde & fyllde en flaska med varmt vatten så han skulle bli varm/varmare igen. Efter ytterligare en timme med vetekudde & flaska började han pigga på sig & tog några stapplande steg. Nu har han fått lite vatten med dextrosol i, men är fortfarande jätteslö. Stackars mina lillkillar, jag lider med dem!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0