STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Helgen

    DATUM: 2009-03-01, KLOCKSLAG: 13:17:05


Bild: Jag


Helgen har varit fantastisk. I fredags hade vi jättetrevligt med Jonas & Viktoria! Personer helt i min smak! Så vi tackar för en superkväll & hoppas på fler. Igår var vi en sväng på Väla & jag köpte bland annat en ny klocka från Jet Set! Fick även köpt mina födelsedagspresenter, haha.

Idag har vi haft en mysmorgon & tro det eller ej, vi köpte en jättefin tavla på loppis! Mamma har två tavlor ur den serien & dom är ljuvliga. Gludram med Nefertite, en grekisk gudinna som motiv. Vi har precis ätit lunch & grundmålat den stooora garderoben där uppe. Nu ska M åka & träna, medans jag tänkte städa i dem andra garderoberna.

Sen börjar veckan från helvetet imorgon. hej vetrinären, hej inventering!

Komentarer
Postat av: Sandra

Mouhahahaha, inventering. Tur jag slipper. Men brukar man inte ha den i Januari? Allt bra med dig annars? Det var superlängesen. Puss

2009-03-01 @ 14:12:56
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag länkar dig. Som det så fint heter.. haha.

2009-03-01 @ 14:48:25
URL: http://toyza.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0