STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Hard work.

    DATUM: 2009-03-25, KLOCKSLAG: 09:53:42

Idag har jag haft en riktig mys-morgon! Körde & handlade fil & bullar till frukost. Det enda tråkiga är att äta själv. Haha. Älskade M kunde varit hemma & myst med mig lite.

Denna veckan är den en del trevligheter på gång & det ser jag fram emot, behöver lite uppiggande saker i min tillvaro just nu!

♥ Emmelies första ultraljud - vad tror ni tåget kommer med, pojke eller flicka?
♥ Emmelies födelsedag
♥ Party på fredag

Idag är det jobb för hela slanten likaså imorgon, sen är jag ledig i helgen! Så himla skönt. Ska försöka ta vara på tiden ordentligt.

Komentarer
Postat av: Fibrobruden

Absolut! ..Med mig är det bra. Solen skiner! Läser lite bloggar såhär på förmiddagen. Ska snart göra mig i ordning och se vad jag hittar på för dagen. Kram!

2009-03-25 @ 10:07:48
URL: http://fibromyalgibruden.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0