STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dagen med stort D.

    DATUM: 2009-03-26, KLOCKSLAG: 08:57:17

Vår fina lilltjej.



Det fantastiska med livet är att vi får uppleva så många fantastiska saker. Dagar som detta, Dagen med stort D. Nu ska jag visserligen inte ta ut segern i förskott, men det känns bra. Riktigt bra. Allt jag kan göra är att hålla tummarna för dem båda.

Tro det eller ej, men detta är precis lika pirrigt & spännande för mig, som för dem.


Idag är det jobb på schemat & förhoppningsvis några glädjetjut. Slutar redan kl. 17, men har tusen saker som borde göras. Märkväl "borde". Vi får helt enkelt se vad jag har lust för.


Ha en toppen dag, nu ska jag hälla i mig kaffet & sen fisa iväg till jobb!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0