STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Äntligen måndag!

    DATUM: 2009-03-09, KLOCKSLAG: 11:31:39

Trodde aldrig att jag skulle säga det, men måndag betyder= ledig dag! Tack gode gud för det. Idag sov vi till halv elva! Helt vansinnigt för att vara mig.

Igårkväll var Emmelie & Nicklas här, Nicklas & M satte in atuomatsäkringar & pillade en massa med elen, medans jag & Emmlie låg i schäslongerna framför den öppnaspisen & drack kaffe! Så mysigt!
Nu ska jag återigen dricka kaffe, mitt "morgonkaffe", sen ska jag åka & handla lite smått & gottt till hemmet. Blommor, ljus & annat kul. Förhoppningsvis har också min tavla kommit! Hörs sen!

Komentarer
Postat av: Anita

ja det var Inte jag som köpte den andra tavlan :) bara så du vet! ha en mysig dag!

2009-03-09 @ 11:37:57

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0