STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Yes, yes, yes!

    DATUM: 2009-06-17, KLOCKSLAG: 07:58:16


Taikon myser i soffan.



Igår var en sån där jättebra dag, egentligen helt utan anledning! Eller ja, det mesta flöt på bra & jag kände mig nöjd trots att jag inte gjort allt för mycket vettigt.
Fick iallafall en Spotify-inbjudan & det gjorde mig lycklig! Haha. Jäkla bra program! Så jag tackar Fredrik för hjälpen. :) Idag känns det som om jag fortsätter på samma glada spår fast jag har nästan elva timmar på jobbet fram mig. Men vaddå? Har ju en massa roliga saker att se fram emot denna veckan!

Tänk, idag går Emmelie in i vecka 30. Alltså 10 veckor kvar till BF. Det ska bli så himla spännande, jag är min sagt lika nyfiken på vem som bor på hennes mammahotell som hon är! & Nicklas också för den delen.
Min älskade, älskade vän du kommer bli en fantastisk mamma!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0