STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

T G I F

    DATUM: 2009-06-12, KLOCKSLAG: 10:32:46

Vaknade till ett jäkla ruskväder! Det blåser & regnar i lilla Skåneland så att det heter duga. Stackars alla som tar studenten idag. Jag har inte stuckit näsan utanför dörren en enda gång idag & tänker inte göra det förrens jag ska till jobb. Ikväll är det bäddat för mys, tända en brasa, äta god mat & kura ihop sig till något bra TV-program!

Tänkte visa er två bilder från min brors 30-års fest i lördags. Jag har minsann blivit en riktig linslus! Enjoy!



Födelsedagsbarnet & lillasyster.



Svägerskan & jag.

Komentarer
Postat av: Hannah

Du är så söööööööt!

2009-06-12 @ 11:00:07
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Anita

så fiiina ni är....=)

2009-06-12 @ 12:00:43

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0