STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Mondayblues

    DATUM: 2009-06-22, KLOCKSLAG: 11:06:23



Ja, då var det ny vecka & nya tag som gäller. Midsommarhelgen har varit helt fantastisk, trots jobbsöndagen som inte alls kändes lockande när jag vaknade upp igår morse. Somnade redan vid halv åtta igår så idag är jag fit for fight igen, vilket har resulterat i matlagning, lite städande, tvättande & en hel del till denna morgon. Om en halvtimme ska jag fara till jobb men först ska jag njuta av en kopp kaffe i solen!

Ha en trevlig måndag sötnosar!

Komentarer
Postat av: Angelina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 02:19:10
URL: http://djurförsäkring.net

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0