STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Kul i agendan.

    DATUM: 2009-06-11, KLOCKSLAG: 21:00:26

Efter en otoligt lång & seg (!) dag ska jag nu hoppa in i duschen, göra mig en kopp thé & krypa upp i sängen med min bok. Måste ladda upp inför tre arbetsdagar. Så nu kan man säga att min helg är över för denna vecka.
Har suttit & bläddrat lite i min kalender & ser till min glädje att jag har tre roliga fester att se fram emot & även en tripp till Ullared står på tur. Första festen äger rum redan om 1½ vecka, dagen efter midsommar. Claudette's årliga sommarfest. Massor med människor från jordens alla hörn, mängder med mat, musik så att det räcker & blir över & givetvis öppen bar där drinkarna flödar!

Förresten, vet ni? Jag klickade hem en söt klänning från Rare Fashion precis från Nelly.com! Kanske jag kan få användning av på sommarfesten?

Rare Fashion - Sweet Top

Klick, klick!




Komentarer
Postat av: Greta

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 09:22:39
URL: http://gravidforsakring.net

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0