STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Jag, sova länge?!

    DATUM: 2009-06-11, KLOCKSLAG: 11:54:25

Gud vad jag har blivit en sjusovare igen! Jag brukar aldrig gå upp en minut senare än halv nio. Oftast runt åtta. Men de senaste två veckorna har jag sovit till halv elva nästan varje dag jag är ledig. Känns som om dyrbara timmar försvinner då! Dessutom blir jag seg när jag sover så länge. Kommer liksom inte igång.

Nu har jag iallafall pillat i mig frukost & dricker nu mitt sena morgonkaffe. Tänkte dra på mig lite kläder & sen gå en promenix med Astrid. Skulle egentligen träffat Hannah idag, men hon hade ingen bil! Så nu får vi se vad jag gör av dagen istället!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0