STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Idag är jag trött, men glad!

    DATUM: 2009-06-16, KLOCKSLAG: 15:30:36


Idag är jag riktigt trött & seg! Vet inte varför men ibland har man sådana dagar där kroppen inte vill komma igång helt & hållet. Vilket fall som helst. Igår var Hannah här! Vi har ju som jag skrev i ett tidigare inlägg aldrig träffats IRL, men nu så. Mycket trevlig tjej & ack så duktig på foto! Fick lära mig en massa fiffiga knep vilket har resulterat i att jag mest pillat i PS idag. 

Kan iallafall konstatera att ett nytt objekiv till kameran måste investeras snarast möjligt. Efter att ha testat hennes fasta 50mm så är jag helt stuck! ;-) Dock blir det f/1.8, känns lite overkill & lite väl dyrt med 1.4:an.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0