STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Bilprovningen.

    DATUM: 2009-06-29, KLOCKSLAG: 10:08:32

Tänkte att jag snart skulle hoppa in i duschen & göra mig färdig. Hinner kanske till och med njuta lite i solen innan jag ska iväg till Berga i Helsingborg för att besiktiga bilen. Är lite osäker på var det är så jag kör i god tid. Har jag mycket tid över så kan jag alltid slå ihjäl den  på Väla!

Nu kommer det lite bilder från trippen till Ullared förra onsdagen!


På väg upp..


Jag ser slightly grotesk ut..


Min fina Ed Hardy doft("gran")grej!


Vi hamnade bakom sjutusen sådana här störmoment..


En havererad Porsche..


Mary är trött.. OBS! Lägg märke till foten! ;-)


Vääängsen..


Vi käkade burrito & jag gillar't.


Ett av alla miljoner vägarbeten vi stötte på..


Snipp snapp slut.

Komentarer
Postat av: Mia =)

Ja fast man behöver inte köpa bilderna. Men visst det är ju dyrt om man gör det men bara själva upplevelsen ska bli rolig=)



Kramar Mia

2009-06-29 @ 11:27:40
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mary

haha...det var en sjuk tur vi gjorde...jag och min opererade fot....Men attans, visst va det värt det!! Lööve you honey

2009-08-16 @ 12:51:27
Postat av: Hanna

hej! jag halkade in på din blogg genom zandras blogg och tänkte bara höra vart du har köpt den där doftgranen den e ju sjukt cool =)



/Hanna

2009-09-28 @ 11:25:16
URL: http://thekihlstromfamily.blogg.se/
Postat av: martin

haha e de inte en corvette?:O^^

2009-10-26 @ 14:58:08
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0