STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

5 days too go.

    DATUM: 2009-06-14, KLOCKSLAG: 09:21:17


Puuh, snart är denna helgen över & jag glider in i en lite slappare vecka på jobb. Från att ha jobbat 20 timmar/vecka så känns det när man har 36 timmar i ryggen idag. Men, bara en dag till sen få jag njuta av två dagars ledighet! Riktigt skönt må jag säga. Imorgon kommer förmodligen Hannah hit, det kommer bli första gången vi ses in real life (haha, jäkla uttryck), så det ska bli kul!

Annars? Jodå, jag andas & mår bra. Igår var mamma här på middag & lite vin. Vi ses alltför sällan så det är alltid lika roligt att träffa henne! Men på lördag då ska vi slå klackarna i taket både jag & mamma. Sommarfesten ligger endast sex dagar bort & jag längtar verkligen! Tror att min klänning kommer imorgon, kanske tisdag, så nu ska jag bara jaga ett par snygga skor till!

Tänkte visa en bild från Jimmy's 25-års fest i April.
I'm just chilli'n like Bob Dylan.




Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0