STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Planering, planering, planering!

    DATUM: 2009-07-24, KLOCKSLAG: 16:09:04




Då är det som sagt ett tag sedan jag gjorde något åt frånvaron av uppdateringar. Just nu har jag mycket att göra helt enkelt. Jobbarmer än jag brukar & ängnar den mesta tiden åt mina fina vänner. Även en hel del har blivit gjort i trädgården.

Framöver så har jag en massa roliga saker att se fram emot. Om drygt en vecka går jag på semester, så för att fira detta ska vi ut på lördag nästa vecka. Det blir jag M, Mary + sambo & två killar från Australien, Jarred & Daniel. Sen måndagen där ska vi ut& paddla kanot i två dagar. Blir skogsliv till tusen. Undra var det finns något eluttag därute i bushen, så att jag kan platta håret? ;)
Onsdagen den 5:e tar jag flyget upp till my second hometown, el stockholmo, för att spendera några lyxiga shoppingdagar tillsammans med Nicco & min morbror. Lyxtid  mig själv helt enkelt.

Ikväll är det födelsedagsfirande av Nicklas, Emmelies sambo. Sen blir det utgång i Helsingborg med gamla goa järngänget från Torp! Imorgon firar vi mormor på Elysée i Malmö, sedan bär det av än en gång till helsingborg, fast då med lite andra kompisar!

Som ni vet väntar den finaste människan på jorden Emmelie, en liten lillkille, han ska heta Tyve, för er som undrar. Tjing!

Komentarer
Postat av: Emmelie

Han ska inte alls heta Tyve!!! Om du inte passar dig så kanske jag hittar på något konstigt namn till dig!! PUSS ÄLSK!

2009-08-05 @ 13:57:50
URL: http://emmelieeks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg! :D

2009-08-29 @ 19:43:53
URL: http://haannaash.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0