STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Vilodag.

    DATUM: 2009-01-21, KLOCKSLAG: 10:37:26


Favorit i repris. Denna bild får mig att längta till sommaren!
Bild: Jag



Jag har ändå hunnit med ganska mycket de senaste dagarna jag varit ledig & det känns så skönt! När man kan vara ledig med gott samvete. ;-) Jag har röjt undan all tvätt, bäddat rent i vårt sovrum & gästrum, katternas & Asrids klor är klippta (med hjälp av Carina), målat stora garderobens golv & en av de små, rensat ut bland mina jeans, satt upp gardiner i köket & äntligen städat & gjort "färdigt" kontoret.

Dessutom har jag hunnit med en sväng på Center Syd, fikat med Martina, ett bankbesök & lite shopping. Dagens planer lyder; Date med min underbara bästis Emmelie, hon ska minnsann hålla mig i handen när jag ska till läkaren. Jag har fått en tid hos en läkare som inte är ortoped men är superduktig på ortopedi. Kommer förmodligen få en remiss för ytterligare en röntgen av knän & förhoppningsvis också höfter, men ska insistera på att inte få en slätröntgen denna gång! 

Så med andra ord blir det en lugn dag idag.

Komentarer
Postat av: Denise

Okej vad skönt att det inte var mer undersökningar och så hos läkaren då, och att medicinen hjälpte. Jag ska nog kolla upp mitt, var jätteärdd att dom skulle kolla i halsen sådär men nu efter din kommentar känner jag mig lugn igen :) Tack fö svaret :)

2009-01-21 @ 21:05:08
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0