STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Typiskt oss?

    DATUM: 2009-01-11, KLOCKSLAG: 10:03:00

Godmorgon!

Det blev en tidig kväll igår & många timmars sömn inatt. Så härligt! Klockan åtta slog jag upp mina blå (fast med lite hjälp av Astrid som slickade mig i hela ansiktet) & var pigg som en nötkärna! Sånt gillar vi!

Morgonens två vakna timmar har ägnats åt impulsrivning av badrummet. Eller ja, vi har knackat loss kaklet runt badkaret & fått ut de schabraket. Nu måste jag verkligen ta tag i våra bankärenden! Haha ;) Så förhoppningsvis kan vi så smått börja renoveringen. Det är en låååång väg innan vi ens kan börja tänka på kakel & klinker, där är ju en vägg som ska rivas bland annat. Men det känns ändå spännande!

En kaffepaus nu & sen måste jag börja göra mig iordning för jobb! :) Ha en underbar dag alla!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0