STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Thursday.

    DATUM: 2009-01-29, KLOCKSLAG: 10:24:25

Det känns som om jag varit uppe i en evighet, men loppan tyckte att matte faktiskt kunde få sova till halv nio idag & det tackar jag för!  Har hunnit med frukost, dusch & morgonkaffe. & nu sitter jag mest & väntar på att snubben från E-ON ska komma. Dem ska nämligen byta ut vår elmätare till en elektronsik så att man inte kan fuska. Haha.
Det komiska är att dom inte har velat byta ut den innan när dom förra ägarna bodde här. Kanske för att dom är typ 100 & vi 20. ;)


Köpte ett par nya ankelboots igår, dock är dem skyhöga
med en klackhöjd på 11 (!) cm, men jag äääälskar dem!

Ankle boot

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0