STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Thank God It's Friday?

    DATUM: 2009-01-30, KLOCKSLAG: 09:15:28

Ja, eller, nä.. Egentligen är ju detta min lediga helg men ska jobba för en annan på söndag. Känns inte alls kul just nu, men jag får tänka pengar! ;-) Då blir man genast lite piggare på att jobba, haha!

Igår körde jag en trippelfika, jag var helt kaffedarrig på kvällen sen. Först hade jag min morgonfika här hemma, för att sen åka till Emmelie & fika & sist men inte minst så fikade jag kaffe & våfflor inne hos vår granne. Det coolaste var att hon hade en vävstol-al-grande! Tog upp nästa halva vardagsrummet! & deras lilla 2-åring är ju bara så söt!
Ska nog ta det lite lugnt med kaffet idag, behöver vätska i annan form också.. Som inte är vätskedrivande. Hej huvudvärk!

Ikväll blir det nog bara lugnt & skönt här hemma & om jag har lite tur kanske jag kan övertala lille M att vi ska till IKEA imorgon!

By the way, igår var den "officiella" dagen då jag & M förlovade oss. Men vi har haft ringarna sen en vecka tillbaka ungefär. Det var den överraskningen jag fick på nyår, då han så fint tog min hand vid middagen. Jag döööör! Om inte annat så smälte mitt hjärta för typ 4531959682 miljonte gången!


Komentarer
Postat av: kit

GRATTIIIIS!!! =)

2009-01-30 @ 09:47:49
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Sandra

Juuuuust det...men det visste jag ju! Det hade du berättat! =) Grattis igen i alla fall! PUSS

2009-01-30 @ 10:02:25
Postat av: Anita

Älskar er turturduvor!

2009-01-30 @ 10:33:24

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0