STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Tappat hälften på vägen.

    DATUM: 2009-01-12, KLOCKSLAG: 11:22:03

Haha, såg att hälften av det jag skrev igårkväll kom med när jag publicerade?! Skumt. =S Har varit en sväng hos svärmor & lånat deras telefon. Skulle som sagt komma i kontakt med vår bank. Men givetvis var han på kundmöte men skulle ringa upp så fort han hade tid. Vi får väl se hur lång tid det tar. Förmodligen kommer han inte ringa alls. Det är det som är kasst med dem..

Skulle byggt mina naglar idag men Sandra kunde inte, tyvärr. Tredje gången vi får strunta i det nu! Jaja, det blir väl nån gång. Jag får väl göra lite nytta här hemma istället. Men just nu känns det inte alls lockande!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0