STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Smarter than a fifth grader?

    DATUM: 2009-01-03, KLOCKSLAG: 19:32:03
Vi kom nyss hem från mormor, där vi har varit & ätit middag! Mycket gott! Imorse kom Boyfriends syster hit med bullar & färg till mitt hår. Vi åt en rejäl frukost snackade lite skit & fick färgat mitt hår. Nu ser jag anstänfig ut igen. ;) Tur att ens svärmor är frisör så man får riktiga grejer!

Slog nyss på TV'n & på trean gick "Are you smarter than a fifth grader?" Riktigt sjukt program. Frågorna är fan skitsvåra. Visserligen är det mycket frågor som rör USA's historia, kultur etc. Jaja, nu ska jag glo lite till på dumburken, sen ska jag nog lyxa till det med en god drink!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0