STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Seg som gummi.

    DATUM: 2009-01-23, KLOCKSLAG: 08:38:11

Denna morgon går verkligen inte i mitt tecken. Jag har inte fått gjort ett smack & om mindre än en timme ska jag köra till jobbet. Skamligt må jag säga. Har trots allt varit uppe sen halv åtta..

Skönt att jag slutar normal tid idag. Ska bara hem, laga god mat & bara mysa resten av kvällen. Kanske till och med ska slå till med ett  glas vin eller två. Behöver ladda upp inför helgen! ;-) Nu måste jag försöka få liv i mig själv & vad sitter då inte bättre än en kopp kaffe?! :)

- Ha en kanon dag! Puss!

Komentarer
Postat av: Denise

Tack för tipset :) Såg dock ingen sån men hittade nåt annat som jag hoppas hjälper :)

2009-01-23 @ 16:17:39
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0