STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Nytt i garderoben

    DATUM: 2009-01-15, KLOCKSLAG: 11:15:26




Förra veckan blev jag kär i ett par fin fina jeans från Acne & numera bor dem i min garderob. "Acne Hex Lake". ---->



& givetvis ville jag bara kika in på Carlings häromdagen för att se om de fått in nått nytt. & vad hänger då inte lite längre upp på väggen? Jo, ett par superfräscha ankelkorta jeans från Miss Sixty. "J-lot 61 denim". Supersmala stuprör med en liten dekorativ dragkjeda längst ner. Jag är kär igen! Så igår följde dem med mig hem. Men nu är det slutshoppat denna månaden, min garderob skriker efter hjälp. Jag måste verkligen rensa ur innan jag shoppar mer.






 


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0