STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Mys-pys i helgen!

    DATUM: 2009-01-18, KLOCKSLAG: 21:21:59

Häxnäsan & katten.



Denna helgen har varit helt i min smak, eller rättare sagt helt i min smak just nu. Har varit trött & seg de senaste dagarna. Kändes som om jag hade en släng av feber i fredags. Men, jag har inte blivit sjuk än, tack & lov. Det får gärna lov att stanna såhär också.

Igår lunchade vi hos mamma, gjorde lite ärenden för att sen mysa hela kvällen. Lagade supergod middag & tittade på handbolls VM. Idag åkte vi till Emmelie & Nicklas. Grabbarna grus fixade med deras tillbyggnad medans jag & Emmelie mös i soffan med hundarna. Älskade, älskade vän.
Sen vid femtiden åkte vi in till Klippan & åt på Rackis. En liten grekisk restaurang med fantastisk mat, stora portioner & schysst pris. Ni kan tro att vi alla rullade därifrån. Vi töser åt räkor i het salsasås & rostat bröd till förrätt & souvlaki mix till huvudrätt. Dessutom slog jag & Nicklas till på stort & delade på en flaska rött.

Nu är det minsann dags för att tvätta av sminket, göra en kopp thé & krypa ner i sängen. För imorgon är det tänkt att jag ska tvätta lite & sen vid två ska jag vara på banken för ett möte. *Håller tummarna*

- Sov gott raringar! Puss!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0