STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Med gråten i halsen.

    DATUM: 2009-01-17, KLOCKSLAG: 10:15:14

Börjar dagen med mina vanliga morgonrutiner & sätter mig en stund framför datorn. Klickar mig in på "Egoinas" blogg som så många gånger förr, för lite underhållande läsning! "Egoina" uppmanar sina läsare i ett inlägg att läsa[ denna ] blogg. Givetvis blir man nyfiken & klickar sig vidare...

Nu sitter man med gråten i halsen & lovar sig själv, dyrt & heligt att aldrig ta något eller någon förgivet. Läs bloggen & gör det från början.

Komentarer
Postat av: Egoina

Jag kände precis likadant!



Gulligt att du läser min blogg :)

2009-01-18 @ 11:57:29
URL: http://egoinas.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0