STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lördagstråk.

    DATUM: 2009-01-10, KLOCKSLAG: 10:52:22

Bloggen har verkligen glömts bort ett par dagar nu. Har haft häcken full i princip. Har två dagar på jobb kvar sen är jag ledig i två. Dessa dagarna på jobb har verkligen varit en pina (mer än vanligt), för benhinneinflamationen gör sig vansinnigt påmind. Det slutar med att jag går konstigt & förmodligen belastar jag mina knän & höfter på fel sätt, för dem värker!

Nu är det kaffe & mys med "lilla familjen" innan jag åker!

Puss!

Komentarer
Postat av: Lisette

Hej tejejn.. Låter inte så skönt med benhinneinflammation =( Jag har en jättebra kräm som jag kan rekommendera om du är intresserad.. MVH Lisette

2009-01-10 @ 22:09:49

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0