STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Lördag = Jobba

    DATUM: 2009-01-24, KLOCKSLAG: 10:13:30

Jahapp, då var det lördag igen. Veckorna bara flyger fram tycker jag! Vilket fall som helst är det min jobb-helg & på något konstigt sätt uthärdar man helgarbetet genom att tänka; Ja men nu är det två veckor tills jag jobbar helg igen. Det är det lilla som gör det, brukar man ju säga.

Idag klev vi alla upp redan vid halv åtta, M skulle iväg & träna & jag, ja jag har ingen aning. Eftersom jag inte börjar för ens tolv... Kan tycka det är rätt skönt att bara gå hemma & göra ingenting. Allt får ta sin lilla tid utan att man behöver känna sig stressad. Har iallafall kommit så pass långt att det är bara kläderna som fattas, sen är jag ready to go. Men först, läsa lite bloggar, dricka kaffe & bara mysa!

& du Sandra! Grattis på födelsedagen! PUSS!

Komentarer
Postat av: Tevannen :)

Hej snutt!!

Jag har ringt och ringt, men du svarar inte, eller sa kommer jag inte fram. Jag blir tokig!!! Jag saknar dig, jag tror inte att jag pratat med dig sen jag akte.. Det ar alltfor lang tid. Jag forsoker lite mera idag, nar klockan ar snall, nu ar hon ju tjugo over fyra pa kvallen i Svealand! Puss och kram, jag alskar dig!

2009-01-25 @ 06:21:56
Postat av: Sandra

TACK gumman! Allt bra med dig? När ska vi ta naglarna? Onsdag, torsdag eller fredag kanske?

PUSS

2009-01-26 @ 11:42:00

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0