STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Kavalitetstid.

    DATUM: 2009-01-27, KLOCKSLAG: 21:56:19

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg innan det är dags att krypa i säng. Har min vanliga lååånga jobbdag imorgon, så sömn behövs! Iallafall, igår fikade jag & Emmelie lite hemma hos hennes mamma. Där trivs jag! För att sen handla lite gott & göra en underbart god middag som vi åt hemma hos Emmelie i Ljung.

Idag har vi tagit oss en sväng ut till Nova Lund & shoppat lite. Blev mest saker till hemmet, såsom krukor, växter, en pall med förvaring till hallen & en fotoram från Sia. Men jag köpte en schysst tröja & Emmlie ett par sneakers, så något fick vi! Åkte till Maxi sen & gjorde den vanliga "två-veckors-storhandlingen" av mat. Så nu har jag bestämt att mitt kort har slutat fungera! ;-) Nästan..

Nu natti-natti. Sov gott alla!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0