STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Inspiration

    DATUM: 2009-01-15, KLOCKSLAG: 00:15:56


Utsikten från vårt köksfönster, tidigt i höstas. Ja, jag bor mitt ute i ingenstans!



Har nu kikat runt på tok för länge på internet. Styleroom & några nya bloggar har gjort mig som fastklistrad ett par timmar. Klockan är över midnatt & jag borde ha sovit för lääänge sedan. Visst, jag är ledig imorgon. Men har en del att stå i & vill definitivt inte sova bort hela dagen för då kommer jag vara alldeles för pigg imorgonkväll. & jag behöver ladda inför fredagens arbetspass på 10½ timme.

Förresten har jag glömt att berätta om mina nya tillskott i garderoben & mina två paket jag fått med posten. Men mer om det imorgon, nu ska jag titta på bio på insidan av ögonlocken.

Komentarer
Postat av: Emely

Det är som härligast att bo mitt ute i ingenstans! Man får mycket mer ro än i stan, hade jag fått välja nu hade jag flyttat tillbaka till landet =)

2009-01-23 @ 14:00:34
URL: http://chicadulce.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0