STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon!

    DATUM: 2009-01-28, KLOCKSLAG: 09:06:40


En jättebild på min Naia!


Som jag skrev igår, behöver jag sömn för att orka med en tiotimmars lång arbetsdag. Men vad gör jag? Jo ligger & läser långt in på natten. Herregud! Det är precis som om jag inte kan sova för att jag vet att jag måste.
Men men, jag får skylla mig själv. Jag borde egentligen göra som M säger, släcka lampan & bara slappna av. Det brukar funka, men så fort TV'n är på eller jag har en tidning eller en bok framför näsan kan jag vara vaken hur länge som helst när jag vet att jag borde sova istället.

Förresten, imorgon är är den officiella dagen för överraskningen jag fick på nyårsafton! Nä, nu ska jag hälla i mig kaffet & köra till jobb! Ha en fin dag!


Komentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för överraskning? Nyfiken =)

Allt bra annars? skickade precis ett sms till dig!! När ska vi träffas och fixa naglar och mysa med varandra? Saknar er på Cubus. Skrik till om ni behöver folk eller om du hör nått annat någon annanstans...behöver verkligen jobb nu!! DESPO!!

PUSS

2009-01-28 @ 19:42:52

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0