STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Friday night.

    DATUM: 2009-01-16, KLOCKSLAG: 22:34:53

När man har tio timmar i ryggen är man lagom sliten. Höften & knäet vill inte alls som jag & värker som bara den. Jag blir tokig. Hade lite smått panik & ringde till mamma & menade på att jag kan inte äta starka smärtstillande tabletter i flera veckor utan att bli bättre. Min kropp mår inte alls bra. Högra sidan är inte ens på tal om när jag ska ligga ner & sova. Eller ligga ner över huvudtaget. Så hon förtsod nog att jag behövde en lite koll hos ortopeden & bokade en tid till mig! Tusen tack!

Nu har vi pillat här hemma lite & ätit middag. Har bara lite småsaker kvar att fixa sen är vårt lilla projekt färdigt! ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0