STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Filmkväll.

    DATUM: 2009-01-10, KLOCKSLAG: 21:59:45

Dagen på jobb gick i en rasande takt. Innan jag visste ordet av var det dags att stänga & åka hem. Sådana dagar gillar jag! :) Egentligen var det tänkt att jag & M skulle ut & äta, men så blev det inte. Det blev istället pizza & hyrfilm i sängen. Vilket var rätt skönt, för jag kände hur trött jag egentligen var. Nu är jag alldeles mör i kroppen & sådär skönt sömnig.

Imorgon är sista dagen innan det är dags för min "helg", två dagars ledighet. Dock måste jag ta tag i lite viktiga samtal & boka tid med vår bankman. Har behövt göra det sen i slutet på september men varken jag eller M  har fått tummen ur om man säger så.

Nä, sov gott alla! För det ska vi.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0