STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

En surkärring & en munk.

    DATUM: 2009-01-21, KLOCKSLAG: 16:38:53

Ja, surkärring, det är precis vad den där tanten var som undersökte mina knän & höfter. Hon sa inget jag redan inte visste & vägrade att ens lyssna på halva meningar. Totalt jävla menningslöst.

Hon bad mig ta av jeansen & koftan & medans jag klär av mig blir hon otålig & börjar liksom rycka i mina kläder. När jag sen står i bara trosor & linne drar hon nästan linnet av mig för att se bättre. När vi väl var färdiga & hon slitit som en jävla björn i mina ben ber hon mig ta på kläderna medans hon hämtar en modell av ett knä. Vad gör kärringen inte då, jo slänger upp dörrjäveln & låter den stå på vid gavel.. Och där står jag, i trosor & BH inför hela jävla vårdcentralen.
Så för att dämpa mitt humör gick jag & Emmelie & köpte varsin munk & en redbull som färdkost i bilen påväg hem! Det var nog fan det ända bra vi fick ut av den trippen. Tack för att du följde med hjärtat!

Nu ska jag börja med maten, för halv sju är det dags för handboll. & jag ska minsann sätta på mig mjukisdressen & bara mysa med älsklingen då!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0