STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Aj!

    DATUM: 2009-01-16, KLOCKSLAG: 07:51:41


Idag är ingen bra dag. Känner mig jättehängig & har ont överallt. Hoppas verkligen inte det är någon bacill som smugit sig på. Det har jag absolut ingen ork för!

Iallafall, igår var jag & Boyfriend i Malmö en stund. Fick hem lite smått & gott till hemmet. Jag åt dessutom en jättegod laxsallad med vitlöksbröd. Mums! När vi kom hem stannade vi uppe lite förlänge & pysslade. Det roligaste av allt var att Astrid hade burit ner skorna från skohyllan & tagit Boyfriends arbetsskor & på något sätt fått upp båda sulorna & tagit sönder dem i tusen bitar. Men skorna i sig var hela & fina!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0