STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Afton igen.

    DATUM: 2009-01-05, KLOCKSLAG: 12:25:51

Ja, då är det minsann Trettondagsafton idag, vilket betyder för många kort arbetsdag & ledighet imorgon. Dessa senaste veckorna är helt underbara, då mitt hjärtegryn är ledig väldigt ofta!
Idag har jag pysslat här hemma med lite "nytto-saker". Jag har svårt att göra ingenting när jag är ledig, även ifall man senare på kvällen sitter slut i soffan & tänker, gud vad skönt det hade varit med en heldag framför TV'n med massor av thé. Men likförbannat är det en massa saker som måste göras. ;)

Nu måste jag skärpa mig med fotograferandet, men i ärlighetens namn har jag varken haft tid eller någon lust då ingening på min dator fungerar som det ska (läs: INGENTING fungerar fortfarande), förutom internet. Här är allt för få bilder & bara en massa teeeeeext. Usch!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0