STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Välkommen fredag!

    DATUM: 2009-02-13, KLOCKSLAG: 12:31:37


Åh, det är härligt med fredag & långledighet. Nya schemat ger oss ledigt på fredagen när vi jobbar helgen! Väldigt skönt! Nu på förmiddagen har jag klippt & färgat håret hos svärmor! Fick även satt i löshåret & klippt in det, så nu är långhårig, iallafall för en dag. Det är ju clip-on, så det är bara att ta av & på när man känner för det. Jag gillar smidiga saker.

Ska bara packa ihop mig själv & se till att inte glömmer något, för klockan två har jag ett möte på banken. Ska skriva på alla papper & så. Skönt att vi äntligen fått lagt om lånen! Hej tusenlapp!
Efter banken blir det storhandling av mat & kanske en liten shoppingrunda! Hörs senare!

Förresten, är det inte underbart med strålande sol & snö?

Komentarer
Postat av: Anita

hoppas du blev nöjd nu gumman :) <3

2009-02-13 @ 14:37:37
Postat av: Sandra

Nej,vad kul...jag vill också ha löshår, för att få håret tjockare...Wiiie...Kanske till sommaren eller när man blir rik haha!

2009-02-13 @ 17:08:42
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

helg är då aldrig fel hihi

2009-02-13 @ 17:53:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0