STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Torsdag

    DATUM: 2009-02-12, KLOCKSLAG: 11:11:11
Godmorgon/förmiddag!

Idag känner jag mig en aningens sen på allting, sängen var för skön imorse, tv'n var mer underhållande än att platta håret & nu är datorn ännu en anledning till att dra ut på allt, lite till...

Vilket fall som helst så har jag nu äntligen beställt Heidi-tishan från Shestore! Deras webshop har inte startat men dem fixade det ändå. Krävdes ett samtal upp till butiken i Stockholm bara & det är det minsann värt! Hittade dessutom den andra tishan från Gina igår. Dock hade dem inte strl. M så det fick bli L. I värsta fall får jag sy in den, vill att den ska sitta löst, men inte som ett tält.

It must have been my luckyday!



Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0