STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Tidigare än vanligt..

    DATUM: 2009-02-11, KLOCKSLAG: 10:43:41


Av någon anledning vaknade jag före klockan ringde imorse. Närmare bestämt halv åtta? Vid den tiden brukar jag vara sjukt trött i vanliga fall. Det är ungefär då Astrid börjar hålla på & busa i sängen så att jag ska vakna. Kroppen vänjer sig väl vid att alltid gå upp samma tid varje dag.
 
Idag tänkte jag köra en hel timme innan jag börjar, dels för att jag ska hinna med ett ärende & dels på grund av vädret. Sen vi fick nya schemat börjar jag alltid tolv på vardagarna & det är riktigt skönt, men samtidigt är det inte alltid så jätte roligt att jobba stängning alltid.

Nu ska jag värma mig med en kopp kaffe innan jag ska hoppa in i den kalla bilen! Ha en skön dag!

Komentarer
Postat av: Anita

Kör försiktigt idag!..Astrid har det bra här så du vet :) njut av att gå och dra dig lite..pussokram

2009-02-11 @ 10:45:58
Postat av: freja

åååh va sämst humor jag har som tyckte att ikeaskämtet var roligt ;D haha

2009-02-12 @ 20:17:40
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0