STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Onsdag

    DATUM: 2009-02-25, KLOCKSLAG: 09:52:23


Nu är det slut på ledigheten för ett par dagar & jag ska återigen jobba. Har haft två jätte mysigadagar med vänner & mina djur. Strandpromenad, skogspromenad & middag med mina nära & kära. Igår följde Emmelie & Nicklas med hem & åt middag hos oss. Grabbarna gjorde egna semlor & vi tittade på Dr. House.

På fredag när jag är ledig igen, ska jag utföra den sedvanliga storhandligen & på kvällen blir det bowling & BBQ-buffé med Boyfriend, Jonas & Victoria. Härligt!

Dock fasar jag inför nästa vecka, då är det inventering på jobbet & det betyder killerpass tisdag-söndag. Visserligen slutar jag redan tolv på fredag, då det är min födelsedag & ska bjuda hit våra familjer på kvällsfika! Dessutom ska jag på måndag till vetrinären & få mina små kattpojkar kastrerade. Kan hoppas dem lugnar sig lite & inte river ner allt i deras väg sedan!

Godmorgon förresten!



Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0