STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Katastrof morgon!

    DATUM: 2009-02-09, KLOCKSLAG: 07:25:10



Vilken jävla morgon... Gick upp sex, gjorde mig ordning inför personalmötet på jobb. Gick ut en längre stund med Astrid så att hon skulle få gjort sitt & så att hon klara sig ett par timmar själv. Kommer in & precis när jag stänger ytterdörren hör jag hur något går i golvet & i tusen bitar. Min nya fina ljusstake. Svär, skiriker lite & säger att jag aldrig mer ska prata med katten. Sopar upp alla bitar & ser hur min fina ljusstake börjar sin resa till soptippen. Då ringer telefonen.

Mötet är inställt. FAN! Skitmorgon. Vad ska jag nu göra? Har ju kletat på mascara & tagit på mig anständiga kläder...

Komentarer
Postat av: Anonym

Haha...du e bara för go gumman!!! Satans jävla skit som man säger...vad ska jag nu göra??? Kram

2009-02-10 @ 19:06:59

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0