STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon söndag!

    DATUM: 2009-02-08, KLOCKSLAG: 10:32:06


Idag känner jag mig helt slut i hela kroppen, tycker att jag borde bara bli bättre & bättre för var dag som går. Kanske jag har sovit dåligt? M hade gjort världens godaste frukost till oss när jag klev upp. Vilken lyx! Tror minsann att jag har världens bästa sambo!

& imorse var där snö på marken, igen?! När ska detta blötvädret ta slut? Nä, ska snart hoppa in i duschen & se om jag kan piggna till lite!


Komentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:26:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0