STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Fredag.

    DATUM: 2009-02-20, KLOCKSLAG: 10:15:40

Godmorgon!

Just nu sitter jag bänkad framför TV'n & kollar på Top Model 2 (!) & dricker mitt morgonkaffe. Har precis varit ute med lilltjejen som blir helt vild i snön. Sticker ner huvudet djupt i en snödriva & ser ut som huvudet på en snögubbe när hon tittar upp! Min vackra lilla hund!

Igårkväll satt jag uppe alldeles för länge & pillade på mitt nya CV, sen slängde jag mig i sängen & läste. Vilket resulterar i en väldigt trött Emelie idag. Tur att jag kan slappa ett tag till eftersom jag inte börjar jobba förens klockan två. :)

Komentarer
Postat av: Nanna

Om du mailar cv:t kan jag läsa igenom det och se om jag kan hjälpa dig?! Hoppas du får en fin dag på jobb idag.

2009-02-20 @ 12:13:06
URL: http://thisisnanna.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh topmodel är då inte fel

2009-02-20 @ 21:18:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0