STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Ett minne för livet!

    DATUM: 2009-02-19, KLOCKSLAG: 15:09:54

Idag har jag varit med om, ja, världens häftigaste ögonblick! Jag fick följa med på Anna's första ultraljud! Anna gjorde ett ultraljud tidigare än man i valiga fall brukar göra på grund av tidigare komplikationer & jag trodde att en tränat öga endast kunde se vad som är vad på h♥n. Jag som aldrig varit med om detta böjde mig långt ner över skärmen för att kunna se, & vet ni vad jag såg först? Ett litet, litet hjärta som klappade så fint! 

Tro det eller ej, men en bebis i vecka 13 är riktigt, riktigt välutvecklad. Man kunde se allt i princip, huvud, armar, ben, händer & ögon! Den lilla krabaten var en riktig fighter & sparkades & slogs likt George Scott! Nu är ju frågan vilket kön h♥n har? Ååh, så spännande!

Komentarer
Postat av: Nanna

Åh, hjärtat. Vad gullig du är! Som barnvakt i framtiden får du nog också ta del av kickboxandet, så vänta du bara! ;) Jag fasar dock för kommande veckor, hihi!

2009-02-19 @ 15:51:25
URL: http://thisisnanna.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0