STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Bloggfri helg!

    DATUM: 2009-02-16, KLOCKSLAG: 09:54:30

Godmorgon!

Då var det måndag igen & jag ska njuta av två dagars ledighet till. Denna helgen har varit kanon. Hunnit med en massa känns det som. Allt från myskväll, till vänner & total rivning av badrummet. Väggen mellan badrummet & klädkammaren är också borta. Det är så roligt när det går framåt!

Jag har dessutom varit duktig & rensat min garderob, städat & hängt om! Mamma fick en hel hög med kläder! Hoppas hon blev glad! Emmelie fick också lite, Mysiga stora koftor som kommer passa utmärkt när hon börjar få en riktig kula på magen!

Idag är det tänkt att jag ska till banken & lämna alla papper jag tog hem till Martin så han fick skriva på, sen kanske tvätta en maskin tvätt & får rätt på mitt satans BankID, som inte vill som jag vill..

Ha en fin dag! Puss!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0