STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Vilken påskhelg!

    DATUM: 2009-04-14, KLOCKSLAG: 11:46:36

Herregud, här är det ont om uppdateringar! En vecka sedan sist. Men jag har haft mycket att stå i, dels har jag hunnit med att ha en förkylning som heter duga, sen har jag spenderat påsken med underbara vänner & mycket krök! Haha.

Jimms 25-års fest var helt fantastisk! Har inte haft så roligt med "mina gamla vänner" på hur länge som helst! Järngänget om vi så vill.

Idag har jag bara hunnit med en tur med hundarna på Heleneborg & det är väl tänkt att jag ska hinne med en maskin tvätt eller två också. Men egentligen vill jag baira njuta i solen & ta det lugnt innan det är dags att börja jobba igen!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0