STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Solen skiner.

    DATUM: 2009-04-06, KLOCKSLAG: 10:22:40

Idag sov jag ut ordentligt, riktigt skönt. Visserligen inte så länge men jag somnade tidigt igår. Idag har jag lite ärenden att göra. Ska även hinna träffa mamma en sväng & byta bil. Men snart ska jag gå ut i solen med mitt kaffe & busa lite med Astrid! Sen får jag nog bege mig..

Igår blev det grillning efter jobbet, Jimmy & Martina kom ut & gjorde oss sällskap. Mycket gott & alltid lika trevligt! På lördag fyller ju Jimmy 25 & då blir det  fest, med massa god mat & dricka! Ska bli helkul! Blir kanske till och med lite party med grannarna en av dagarna i påsk. Ska se om jag hinner ut & fixa nya skor &  kanske en klänning till Jimmy's fest också.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0