STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Kaffe i solen!

    DATUM: 2009-04-03, KLOCKSLAG: 16:52:22
Vilken underbar dag jag har haft! Emmelie kom hit vid ett, körde ner till Pressbyrån & handlade lite mjölk & varsin kanelsnäcka. Kokade kaffe & satte på musik ute i bilen. Sen låg vi i solen flera timmar på en filt, fikade, snackade skit & mös. Hundarna sprang runt i trädgården & kom då & då för att kela lite. Känner hur det hettar lite på kinderna nu.

Snart kommer hjärtat hem & då ska vi göra oss iordning för ikväll. Är bortbjudna på middag hemma hos Jimmy & Martina. Jag har så fina vänner! Dessutom har jag hunnit tvätta lite, som har fått hänga ute & torka. Nu luktar tvätten så gott! Nu längtar jag tills jag har lite sängkläder som kan få hänga ute. Finns inget bättre än att krypa ner i en renbäddad säng med doften från "ute-hängd-tvätt"!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0